Re: Bios cheksum error

Autor: Secio (Mariusz_at_skrzynka.pl_X)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 19:18:52 MET DST

Użytkownik "Rafał 'R4v' Błachnio" <raist_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Dzisiaj bylem u znajomej, ktorej siadl sprzet. Jak sie okazuje plyta
> (DFI AK74-EC) nic nie robi, tylko prosi o dyskietke z biosem. Tzn.
> wyglada to tak: Award Boot Block v1.0 blablabla Bios Cheksum Error.

Mam taka sama sytuacje w mojej MSI BX Master.
Kombinowalem na wiele sposobow ale nic nie wykombinowalem :-(
Teraz poprostu kasuje ustawienia BIOS'u na zworkach, zalączam komputer,
wchodze do BIOS'a nic nie zmieniam tylko daje save. Reset i modle sie zeby
wszystko bylo OK :-). Zwykle po paru (nastu :-)) razach zaskakuje ;-).
Jak zaczynam zmieniac ustawienia w BIOS'ie, instaluje nowy sprzet to problem
powraca i powtarzam w/w procedure ale ostatnio nie zdarza sie to za czesto
wiec bardzo mi to nie przeszkadza.

Pozdrawiam
Mariusz