Re: Procesor do P3B-F

Autor: Phantasmagorion (phantasmagorion_at_wp.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 17:49:23 MET DST

> jaaaaaaaaaasne !!!
oczywiście
> nie gadaj bzdur
Jeżeli fakty to dla ciebie bzdura to trudno.

> lub powiedz mi jakim sposobem ja na Asusie P2B (to dopiero
> staroc - poprzednik P3B-F) mam procka z mnoznikiem 10x ???
Umiesz czarować?
Zresztą na takiego starocia ładowanie szybkiego proca to poroniony
pomysł, lepiej kupić nową główną-dużo wydajniejszą. Agpx4, ata 133
usb 2.0 , można do śmierci wymieniać.
Co ci z balerona 1.0ghz jak dysku 20gb ci nieywkrywa i geforce
pracuje duuużo wolniej niż by mógł.
No chyba ze uważasz ze stara płyta zprzed 5 lat jest lepsza od nowej.

--
.... człowiek jest niewolnikiem swojego umysłu ....