Re: GAINWARD GeForce3 PowerPack!!!Ti/450 TV

Autor: Phantasmagorion (phantasmagorion_at_wp.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 17:22:43 MET DST

Też mogę mieć cisze, tylko baybusem powyłonczam
dodatkowe wentyle, wtedy to temperatura coprawda
jest wyższa, ale słychać tylko cichutki pomruk coolera
na procu. Mogę również wszystko puścić na 7v, przez
co coprawda nieznacznie wzrasta świst, lecz naprawde
jest to cichy świst.

--
.... człowiek jest niewolnikiem swojego umysłu ....