Re: Procesor do P3B-F

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 18:38:54 MET DST

> Zresztą na takiego starocia ładowanie szybkiego proca to poroniony
> pomysł, lepiej kupić nową główną-dużo wydajniejszą. Agpx4, ata 133
> usb 2.0 , można do śmierci wymieniać.
> Co ci z balerona 1.0ghz jak dysku 20gb ci nieywkrywa i geforce
> pracuje duuużo wolniej niż by mógł.
> No chyba ze uważasz ze stara płyta zprzed 5 lat jest lepsza od nowej.

jaaaaasne !!!
od razu kupuj calego kompa za 10000zl - nie ma co sie liczyc z forsa !!!

chcialem zauwazyc ze nie kazdego stac i nie kazdemu jest potrzebny PIV 2.0
lub A XP 2000+, nie kazdy uzywa USB a co dopiero USB 2.0, co do ATA to
zgoda - ale jak komus jest potrzebny szybki dysk to kupuje "skaziaka" a nie
pcha sie w ATA - a co do tego AGP 4x to mnie nie rozsmieszaj golym okiem nie
widac roznicy w wydajnosci porownujac do AGP 2x (w grach zreszta tez nie
bardzo), a z tym dyskiem to przegiecie na moim P2B bez oporow chodza 60GB
(wiekszych nie sprawdzalem) a niedawno ktos na tej grupie pisal o 120GB
Maxtorze na P3B-F...

reasumujac - nie kazdemu Tatus/Mamusia daje forse na ciagle "upgrejdy"
kompa, niektorzy musza jeszcze za cos kupic chlebek i cos do chlebka ze nie
wspomne o oplaceniu komornego itp.

a na koniec EOT

pozdrawiam