Re: GAINWARD GeForce3 PowerPack!!!Ti/450 TV

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 12:19:43 MET DST

> > I to cała różnica ...

etam ... kosmetyka ...

Każda karta graficzna sie podkręca , jednej mnie , inne wiecej ...

Te MSI tez się łądnie kręciły ...

> A to duża różnica

kosmetyka :-)

> Nie, tego samego napewno nie. Liczy się konstrukcja karty,
> zastosowane pamięci, chłodzenie (mówie ogólnie)

etam , slogany reklamowe ...
MSi ma jeszcze większy radiator :-) Poprostu większosc producentów boi się
ustawiać inne taktowanie niż oficjalne.
A chłodzenie jest fatalne w przypadku Gainwarda (miałem gainwarda Geforce3
Ti200 PP - słaby konstrukcja a bardzo głośna)

> Gdybyś widział mój komputer, w jakim stanie jest na dzisiaj to ci powiem
> że Dragon Orb-a 3 7000obr, z lekka niesłychać (zagłuszają go inne wentyle)
> Więc głośny cooler na grafice mnie nieobchodzi (no ale nie tylko ja tutaj
> jestem).

No widzisz ...
ja mam u sibie wentylator w zasialczu puszczony na 7V , na karcie graficznej
takze na 7V , cooler na procku także na obnizonym napięciu za pomoca Zalmana
FanMAta + dodatkowy cooler wypychający też na 7V. Cały system działa cicho
jak oczywiscie na platformę AMD :-)

Niektórzy lubią ciszę bo w nocy nie wszyscy musza wiedzieć w mieszkaniu że
komputer jest właczony :-)

> Dobre słuchawki za 169zł+wacik, i tylko cichutki szum, a jak zapuszcze
> muzyczke to nic niesłychać.

+ pozostali domownicy lubiący szum komputera :-)

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///