Re: GAINWARD GeForce3 PowerPack!!!Ti/450 TV

Autor: Phantasmagorion (phantasmagorion_at_wp.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 11:38:24 MET DST

> Zgadza się bo jest standardowo podkręcona ....
Tak jak pisałem

> I to cała różnica ...
A to duża różnica

> To samo można zrobić programowo z każda kartą
> graficzną :-)
Nie, tego samego napewno nie. Liczy się konstrukcja karty,
zastosowane pamięci, chłodzenie (mówie ogólnie)

> Ale za to ten Gainward ma koszmarnie głośny cooler a MSI ma cichutki ...
Gdybyś widział mój komputer, w jakim stanie jest na dzisiaj to ci powiem
że Dragon Orb-a 3 7000obr, z lekka niesłychać (zagłuszają go inne wentyle)
Więc głośny cooler na grafice mnie nieobchodzi (no ale nie tylko ja tutaj
jestem).
Dobre słuchawki za 169zł+wacik, i tylko cichutki szum, a jak zapuszcze
muzyczke to nic niesłychać.

--
.... człowiek jest niewolnikiem swojego umysłu ....