SDI pomocy

Autor: Andrzej K......ski (uksstart_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 21:44:35 MET DST

Wita. Mam problem. Dzisaij zalorzyli mi DSI, ale niestety nie moge go
uruchomic ( kurde chyba ze mna zle ).
Mam pytanie.
- Czy jak sie lacze to musze podawac haslo i login jaki podalem TPSA ?
- jak instalowalem SDI ( dostalem ksiazeczke wg której mailem przeprowadzic
instalacje ) to niestety nie pokazalo mi sie jedno zo okieniek jakie jest w
ksiazeczce ( chodzi o wybór wybór PORTU ) przy instalacji terminala ).
Instaluje mi sie na PORCIE drukacrki ( LPT 1 ) zamiast na ( COM 1 ) ?
- Jak utworzyc ten PORT ( COM 1 )
- Czy to zla konfiguracja PORTU COM ( ale ja go nie mam )
- Czy zla konfiguracja terminala SDI " HIS at 115200"
- Czy tez bledne hasl

z góry dziekuje za pomoc