Jaka nagrywarke?

Autor: Alti (altiWYTNIJ_at_o2.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 21:53:25 MET DST

Witam
Jaka kupic nagrywarke? Mam ok 500pln na nia (oczywiscie moze byc tansza).
Nagrywam malo-do 3 plyt tygodniowo. Zalezy mi najbardziej na dobrej korekcji
bledow przy odczycie oraz na tym zeby sobie dobrze radzila z
zabezpieczeniami (teraz mam samsunga pozyczongo od kumpla i niestety nie
chce przegrac mi plyty audio-oryginalu). Prosze nie udzielac odpowiedzi w
stylu Kup LG bo ja mam i jest ok. Mi to nic nie mowi...
Prosze uwzglednic moje wymagania wzgledem nagrywary...
Pozdrawiam
Alti