Re: ecs k7vza

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 21:33:39 MET DST

Radosław Popławski <radekp_at_alpha.net.pl>, wrote in

> Dzięki, nie potrzebuję, nie noszę i nie mam zamiaru.
> Ale proszę o opis -- co jest nie tak zamontowane na K7VZA, a jest dużo
> lepiej na K7T.

Mijesce wokolo socketu, rozmieszczenie porotw na tasmy IDE i flop,
umiejscowienie gniazda zasilania. Jakosc wykonania oraz mocowania
radiatora na chipsecie. Dochodza jeszcze mozliwosci konfiguracyjne w
biosie. Oraz znacznie gorsza jakos dziweku kodeka AC'97

> [ ciach bzdety, ogólniki, żadnej sensownej treści, klepanina jak z
> działu marketingowego ]

Brawo za to za Twoje argumenty.

> Czyli nadal nic mądrego nic powiedziałeś. ECS faktycznie nie produkuje
> drogich płyt, a low end. To jedyne co z sensem napisałeś.

Tak to sobie tlumacz...

> Ale nadal nie podałeś dlaczego K7VZA jest gorsze od K7T. A akurat
> K7VZA jest jedną z najlepszych płyt głównych na rynku, a na pewno
> jednym z najbardziej udanych modeli ECS (i generalnie płyt na KT133A).

Jedna z lepszy ECS to sie zgodze jesli chodzi o rynek to sobie raczysz
kpic.

> ECS sprzedaje dwa razy więcej płyt głównych niż MSI,

Skad te liczby? Podaj jakies wuarygodne zrodlo.

> więc może być tańszy.

ROTFL^2
Chyba sam w to nie wierzysz.

> A akurat wyprodukowanie płyty procentowo dużo nie kosztuje, kosztują
> badania i wdrożenie do produkcji.

Na ktorych ECS najwidoczniej oszczedza.

> Nie mam zamiaru, faktem jest że K7VZA jest nadal z powodzeniem
> produkowany, natomiast analogiczny model MSI już nie.

I czy to cos znaczy?

> wykonania itp. A Ty nic -- kompletne ZERO (prócz bzdur o okularach --
> masz jakieś kompleksy?).

Nie nosze okularow, ale moze Ty powinienes skoro nie widzisz roznicy. A
moze wystarczy podniesc klapki z oczu.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!