Re: zasilacz Hunt Key 300W

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 19:39:29 MET DST

> porównywalnie (albo nawet lepiej) od Enlightów. Od jakiegoś czasu testuję
> firmie dwa zasialcze 300-watowe: jeden Enlight, drugi HuntKey - oba
spisują
> się znakomicie. Jedynie gdybym miał porównywać stabilność napięcia na
linii
> 12 V to wybrałbym HK - tutaj wypada troszkę lepiej - chociaż z innej
strony

to cos dziwnego bo ja porownywalem 300W Enlighta i 350W HuntKey i ten
pierwszy wypadal lepiej - blizsze "idealowi" napiecie +5V (tak na marginesie
to raczej ono jest wyznacznikiem klasy zasilacza a nie +12V) i mniejsze
spadki podczas pelnego obciazenia kompa programem "CPUBURN4" - w jakims
poscie zreszta o tym pisalem

pozdrawiam