Re: zasilacz Hunt Key 300W

Autor: news.onet.pl (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 17:21:15 MET DST

Użytkownik "Krzys_iek" <krzys-iek@___+___wp.pl> napisał w wiadomości
news:ahjos1$g6e$1_at_news2.tpi.pl...

> i co ? mam pasc na kolana ? poczytaj jakie walki - wkladaja zasialcz z 2
> nalepkami 250 (Czy 200) a na 2giej stronie nalepka 300W.

Jeśli nie mylę postów (bo niedawno o czymś takim czytałem), to wyszło chyba
na to, że to nie firma ModeCom zrobiła kogoś w konia, tylko nieuczciwy
sprzedawca, który do firmowej obudowy wsadził jakiś kiczowy zasilacz. Jeśli
się mylę, proszę o sprostowanie.

A tak na marginesie: ja również przychylam się do stwierdzenia, że HuntKey
to dobry zasilacz. Sam planowałem ostatnio taki kupić (tylko nie wyrobiłem z
kasą). A jeśli chodzi o parametry, to prezentuje się przyzwoicie, na pewno
bije na głowy Codegeny (na którym niestety muszę obecnie pracować) i działa
porównywalnie (albo nawet lepiej) od Enlightów. Od jakiegoś czasu testuję w
firmie dwa zasialcze 300-watowe: jeden Enlight, drugi HuntKey - oba spisują
się znakomicie. Jedynie gdybym miał porównywać stabilność napięcia na linii
12 V to wybrałbym HK - tutaj wypada troszkę lepiej - chociaż z innej strony
patrząc: oba bez problemów mieszczą się we wszystkich normach dopuszczalnych
przez producentów płyt głównych (tzn. odchyły nie przekraczają 5%).

Pozdrawiam,
Sniper