Re: Teac 540 i UDMA

Autor: supreme>>> (no_at_e.mail)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 19:43:29 MET DST

"Piotr J. Podsiadly" <ppodsia_at_interia.pl> wrote in message

> w jakich momentach pojawiaja Ci sie zwisy??
> Pytam, bo po zmianie nagrywarki proba kopiowanie cd->cdrw konczy sie
zwisem
> zarowno nero jak i winoncd, jedynie clonecd sobie radzi. Poza tym naped
> dziala poprawnie. (w trybie udma2)

Dokladnie, przy probie skopiowania plyty w cd zarowno na cdr/rw jak i do
obrazu.
Pojawia sie tylko w Nero, Winoncd nie probowalem. CloneCD dziala idealnie.
Nie wiem, moze to bug w Nero, ale nawet w najnowszych wersjach jest to samo.
Moze w koncu pojawi sie nowy firmware ktory cos poprawi, bo aktualny jest
wiecznie w wersji beta.

--
pozdro.
supreme>>>