Re: programy do partycjowania

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 19:22:40 MET DST

On Mon, 22 Jul 2002 21:45:05 +0000 (UTC), Mariusz Madej
<mmadej_at_poczta.fm.NOSPAM> wrote:

> No co ty.

Ja tylko odpowiedziałem na pytanie. Nie twierdzę, że fdisk by M$ jest
najlepszym narzędziem. Już wolę cfdisk lub fdisk linuksowy :-).

> Z mojej strony polecam Partition Magic.

Ja również. Sam używam i sobie chwalę ale zdarzają się sytuacje, gdy
PM po uruchomieniu stwierdza błąd w tablicy partycji i pyta czy
naprawić. Po jednym z takich przypadków teraz zastanawiam się czy
kliknąć tak, czy nie :-P. Raz miałem partycję do wyrzucenia.

--
Pozdrawiam
  Bartek