Re: programy do partycjowania

Autor: Mariusz Madej (mmadej_at_poczta.fm.NOSPAM)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 23:45:05 MET DST

Bartosz Kiziukiewicz napisał(a):

> FDisk masz w Windowsie :-).

No co ty.
Z mojej strony polecam Partition Magic.
FDISK w Windowsa jest do chrzanu, o czym przekonałem się próbując
zmniejszyć sobie partycję FAT32. Oczywiście było to niemożliwe.
Wcześniej zrobiłem backup tego, co tam miałem. Wywaliłem tę partycję i
utworzyłem nową. Jednak Fdisk nie potrafił rozpoznać systemu plików tej
partycji. Widział to tylko jako FAT. Po restarcie Windows prosił o
reinstalację, ale na szczęście pomogło włączenie go w tryb awaryjny. P
Magic przywróciło porządek na moim dysku.
Fdisk był z Win98SE.

Mariusz

--
 /  / ooo/ Mariusz Madej (C) /ooo/ mmadej @ poczta.fm /ooo  /  /
/_ /_ O          Uwaga. Sygnaturka pod napięciem.        O /_ /_