Re: bardzo dziwny problem - pomocy

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 19:05:50 MET DST

Grzegorz wrote:
> A czy jest możliwe, aby winą była elektronika dysku twardego? Pytam,
> bo ostatnio serwisant wsadził swój dysk - taki sam - aby mieć czysty
> system operacyjny - identyczny z moim, zainstalował te same steroniki
> z tehj samej płytki, puścił FR na 17 godzin i nic - zero błedów.
> Czyżby więc dysk,czy FR to nie test i tego należy się trzymać?
> Poza tym co ważne. Nęka mnie wciąż bład DDHELP (DirectDraw, nie
> Direct3D) - przypuszczam, ze ma to związek z tym co się dzieje.

w takim razie już nie elektronika, ale zawartość ("zaśmiecony" system,
system plików o bardzo dużej fragmentacji, itp.) albo stan dysku (błędne
sektory, niepoprawnie zlinkowane pliki). Lekarstwem na takie problemy
bywa chkdsk, albo bardziej skuteczny - format & reinstal . Nie m co się
łudzić, Windows 98 nie został zrobiony tak, żeby działał przez długi
czas dobrze :(

B.