Re: bardzo dziwny problem - pomocy

Autor: Grzegorz (dzial.handlowy_at_kadimex.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 10:30:17 MET DST

> w takim razie już nie elektronika, ale zawartość ("zaśmiecony" system,
> system plików o bardzo dużej fragmentacji, itp.) albo stan dysku (błędne
> sektory, niepoprawnie zlinkowane pliki). Lekarstwem na takie problemy
> bywa chkdsk, albo bardziej skuteczny - format & reinstal . Nie m co się
> łudzić, Windows 98 nie został zrobiony tak, żeby działał przez długi
> czas dobrze :(

Nie nie Bronek, nie czytałeś pierwszego posta. TO NOWY KOMPUTER. Jest tylko
system i sterowniki, nawet progsów specjalnie nie ma chyba tylko Office 2k i
jakiś paker. System można powiedzieć jest jak nowy.
Scandisk i Defrag już ćwiczyłem, wszystko jest ok, a tym bardziej u mnie
nieskromnie mówiąc - jestem pedantem w tym względzie ;-)

Grzesiek