Re: bardzo dziwny problem - pomocy

Autor: Grzegorz (dzial.handlowy_at_kadimex.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 15:47:54 MET DST

> no fakt. Pozostaje włożyć jakąś inną kartę graf. i wyłączyć w BIOS-sie
> tę wbudowaną w płytę główną. Nie wiem czy pomoże, ale to jest sądząc po
> objawach odpowiedni kierunek

raczej wchodzi w grę wymiana płyty głównej w serwise, względnie niech serwis
sam włoży inną grafikę i to sprawdzi ;-)
Dotychczas serwisant mnie zbywa, podając iż on włacza na wiele godzin "test"
Final Reality i wszystko gra. Mnie ręce opadają.
A czy jest możliwe, aby winą była elektronika dysku twardego? Pytam, bo
ostatnio serwisant wsadził swój dysk - taki sam - aby mieć czysty system
operacyjny - identyczny z moim, zainstalował te same steroniki z tehj samej
płytki, puścił FR na 17 godzin i nic - zero błedów. Czyżby więc dysk,czy FR
to nie test i tego należy się trzymać?
Poza tym co ważne. Nęka mnie wciąż bład DDHELP (DirectDraw, nie Direct3D) -
przypuszczam, ze ma to związek z tym co się dzieje. Directy są oryginalne z
windowsa czyli 6.1 a (Win98SE) Po nitce do kłębka i dojdziemy do chipsetu
płyty ze zintegrowaną grafiką ;-) I tak w kółko macieju ;-)
Dzięki za pomoc

Grzesiek