Re: jak ruszyc USB?

Autor: Lysy (lysy.wonspam_at_faq.net.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 15:38:58 MET DST

Użytkownik wrote:
> mam komputer na plycie gigabyte ga-7vrxp i system win98se. chce
> dolaczyc drukarke hp 920c przez usb. i tu sie zaczyna problem,
> poniewaz komputer nie widzi portu usb. wszystko podlaczone jest jak
> trzeba, wszystkie sterowniki zostaly zainstalowane zgodnie z
> zaleceniami producenta i we wlasciwosciach systemu sa widoczne,
> zadnych konfliktow nie ma. co zatem jest?
ostatnio walczylem z jedna taka drukarka - potrzebny jest zainstalowany
(nazwijmy to "wirtualny") port USB do ktorego bedzie podpieta ta drukarka -
bedziesz go widzial jak wezmiesz wlasciwosci drukarki (zainstaluj dowolna -
nie wazne czy masz ja fizycznie czy nie) - powinny byc: file, lpt, com(y) i
??? 'usb/hpcostam/jakisciagznakow' i dopiero do tego mozesz podpiac
drukarke - recznie nie da sie tego zainstalowac - robi to instaler od HP ...
nie wiem jakim cudem, ale udalo mi sie to zwalczyc ... wiec duzo nie poradze

Lysy (at) faq.net.pl
<< yakby co to tnij ten nospam >>