Re: bolaczka wybory monitora lcd

Autor: ropian (WYTNIJTO.ropian_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 15:18:21 MET DST

> jeśli już na prawdę nie musisz czekać, to kup w miarę tani a jeszcze
> dobry LCD
> jeśli moge coś polecić to Astron 15DX3
> zobacz na http://www.monitorylcd.pl/monitorylcd/monitory_astron.html
> kosztuje 1880 zł, a wygląda cacanie (ma super cieńką ramkę)
> miałem go kiedyś na swoim biurku i tak na prawdę jest tylko niewiele
> gorszy od, o prawie 1500 zł droższego EIZO
> polecam go jako LCD 'na razie' tj. na ok. rok użytkowania, bo potem
> będą juz lepsze.

Na astrony patrzyłem juz pare miesiecy....
parametry ma bardzo dobre
jedynie to teraz promuja neuwo.....
Musiałbym popatrzeć
Ciekawe czy gdzieś są oba modele coby mozna porownac
( w obwodzie mam alternatywe 17 plaska NEC 770...podoba mi sie wyglad tyle
ze musiałbym sprawdzic konkretny model)
Pozdrawiam Robert