Re: bolaczka wybory monitora lcd

Autor: Rafał Tomasik (rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 15:29:19 MET DST

ropian wrote:

> witam
> Problem w tym ze juz czekam pól roku a na drugim kompie mam monitor 14
> calowy (wiekowy gdzie nie da sie juz patrzec)
> Wiem ze jak poczekam, rok to sobie kupie 17 cali w przystepnej cenie
> Co do róznicy w obrazie to wystarczy wejsc do sklepu gdzie maja wlaczone
> rozne monitory
> Dzisiaj np byłem w Auchan gdzie stały 17 rozne plaskie i LG lcd (jakies
> 2000zł)i po spojrzeniu na nie byla kolosalna roznica w ostrosci
> Co do pikseli to niektore LCD nie maja zadnego

na ostrośc to nie patrz, bo wszystkie LCD
w zasadzie maja taka samą
i tu ciężko będzie Ci wychwycić róznice.
zbadaj kąt widzenia, jasność, kontrast i czas reakcji ...
ale po swojemu,
czyli przesuń jakieś okienko z lewa do prawa i zobacz czy zostawia
smugi, wyświetl sobie jakieś obrazek itp.

jeśli już na prawdę nie musisz czekać, to kup w miarę tani a jeszcze
dobry LCD
jeśli moge coś polecić to Astron 15DX3
zobacz na http://www.monitorylcd.pl/monitorylcd/monitory_astron.html
kosztuje 1880 zł, a wygląda cacanie (ma super cieńką ramkę)
miałem go kiedyś na swoim biurku i tak na prawdę jest tylko niewiele
gorszy od, o prawie 1500 zł droższego EIZO
polecam go jako LCD 'na razie' tj. na ok. rok użytkowania, bo potem
będą juz lepsze.

Rafał