Re: informacje na temat Dell CPx

Autor: Lysy (lysy.wonspam_at_faq.net.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 15:16:47 MET DST

Użytkownik wrote:
> Zamierzam kupić notebooka firmy Dell z zegarem ok 500 MHz nie wiem
> jednak czy nie lepiej jest wybrać model innej firmy np. Toshiba -
> jeśli ktoś ma jakieś doświadcenia z tym sprzętem lub zna ciekawe
> miejsca z testami notebooków to prosze o informacje.
Jako posiadacz Latitude CPx J (sluzbowy) moge jedynie powiedziec ... ze jest
niezly (PIII 750, 128MB RAM, 10GB HDD, 14", 8MB video) - dosc dlugo trzyma
bateria - zawsze jeden film (z dysku) obejrze w pociagu.
Zalety:
- modular bay (wetkniesz wszystko od della: nagrywarke, drugi dysk, druga
baterie)
- dwa myszory (ch**jek i touchpad)
- wyjscie S-TV (nie ma jak obejrzec film na TV)
- wysokiej jakosci TFT - ten z toshiby sie nie umywa (porownujac do
starszego modelu sat pro 4200)
- w miare wygodna klawiatura
Wady:
- brak wbudowanej sieci i modemu
- siadlo mi zasilanie - tu serwis - chyba wymienili srodek i teraz pare
klawiszy nie dziala - moze to przez ten serwis ;-))

Ogolnie mam dobre wrazenia ze wspolpracy z dellem - administruje stadem
serwerow (wartosc okolo 750 tys. DM w chwili zakupu) i nie bylo zadnych
zgrzytow ... no moze poza sposobem administracji SANem.

--
Lysy (at) faq.net.pl
<< yakby co to tnij ten nospam >>