Re: LCD ... firma ?

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 10:44:54 MET DST

Użytkownik "Andrzej" <Andrzej_at_post.pl> napisał w wiadomości
> mam na oku LG i Philipsa , co myslicie ? oba 18 cali , na zlaczu DVI , LG
> model 1800 L , ma dodatkowo huba usb i obrotowy panel (pivot) . Podobno
jest
> b.dobry model . Philips z kolei najnowszy model , bez usb , tanszy o 300

> i nie czytalem zadnego testu. ceny obu ok 4500 zł,oba kontrast 350 ,
jasnosc
> 250

Oba modele to średnia półka. Nie wiem, jakie masz wymagania/oczekiwania, ale
jest możliwe, że te modele ich nie spełnią. Najlepiej idź do sklepu, gdzie
można porównać kilka paneli LCD i oceń sam.

Jeśli będziesz potrzebował czagoś więcej, rozglądnij się za produktami firm
Viewsonic, Eizo czy IIyama. Spodziewaj się odpowiednio wyższej ceny, bo to
górna półka.

Arkhan.