LCD ... firma ?

Autor: Andrzej (Andrzej_at_post.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 16:44:53 MET DST

mam na oku LG i Philipsa , co myslicie ? oba 18 cali , na zlaczu DVI , LG
model 1800 L , ma dodatkowo huba usb i obrotowy panel (pivot) . Podobno jest
b.dobry model . Philips z kolei najnowszy model , bez usb , tanszy o 300 zł
i nie czytalem zadnego testu. ceny obu ok 4500 zł,oba kontrast 350 , jasnosc
250
Nie wiem co brac , ponadto wiem ,ze bede musial to pchnac pozniej ,za 2-3
lata . LG ? Philips?
a moze cos innego ,aby tylko w miare markowe i mialo waska obudowe wokol LCD
Poradzcie