Re: kt266a czy kt333

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 10:58:32 MET DST

> No wlasnie czy warto doplacic i wziasc plyte na kt333 skoro
> poza minimalnie wieksza wydajnoscia i obsluga ddr333 ktore
> i tak sa drogie niczego specjalnego nie oferuja? Pytam bo
> chce zrobic upgrade mojego kompa i raczej licze sie z kazda
> zlotowka.

Nie warto.
Zaoszczędzoną kasę przeznacz na lepszej jakości komponenty (np. RAM).

Gdy kupisz KT333+DDR333+AthlonXP, to system będzie pracował nieoptymalnie
(asynchronicznie), gdyż FSB pozostanie 266Mhz, a straty na mostkach
międzyszynowych skutecznie zniwelują efekt szybszego taktowania pamięci.

Arkhan.