Re: Czy na takim sprzecie dzialalo by mp3?

Autor: PiX (pix_at_o2.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 10:06:53 MET DST

> no wiesz! Widzialem kompy zblizone do twojego, stacjonarne, chyba P60
> 8-16MBRAM, win95, poloczone w siec.

Skoro juz o laczeniu w siec to jak polaczyc 2 komputery bez uzycia
sieciowki?
1.Duron 950 256 RAM Win XP i zintegrowana karta sieciowa.
2.486/75 Mhz 8 MB RAM Win 95

> Win95 na 16MB chodzil wprost cudownie, nawet internet doskonale (wylaczona
> grafika, animacje, itp), ale 8MB to czlowiekowi nerwy puszczaly. Ramu
> brakowalo na otwarcie glupiej przegladarki, strony ladowaly sie baaaardzo
> dlugo i kompy sie wieszaly.

Co za zbieg okolicznosci :) takie komputerzy mam w szkole polaczone w siec P
90 8MB RAM no i naprawde przegladarka sie tam 10 min otwierala :)

> O ile wiem notebooki maja gorsze osiagi niz "normalne" pecety to raczej
> dlugo bys nie wytrzymal. Jezeli tylko do mp3 to lepiej jednak mp3player,
lub

Nie tylko bardziej to ma pelnic role podroznego Game Boya (stare gry:
stunts, td5, tetris :)
> internet w wersji ascetycznej :). Worda 2000 raczej trudno bedzue
uruchomic,

Internet musi byc :) najwyzej zainstaluje Opere.
A Worda 97

> dysk raczej maly, zostaje DOS i stare gierki. Co ty bedziesz na tym robic?
> Kochasz kompy ;)) to kupuj, bedziesz mial drugiego do nauki linuxa.

Linuxa juz nie tykam:) a po za tym to nie mam co kupic do stacjonarnego i
mysle o wakacyjnym wyjezdzie.

Pozdrawiam