Re: ECS K7S5AL

Autor: patch (sicil_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 10:23:46 MET DST

> Czesc. Wiem ze problem z dzwiekiem byl juz na grupie ale nie znalazlem
> odpowiedzi. No wiec pytam: co zrobic zeby dzwiek nie charczal?

Nic nie robić. Po prawidłowym zainstalowaniu normalnego systemu (nie XP:))
i sterowników z CD dołączonego do płyty wszystko działa OK - włącznie ze
zintegrowaną katą sieciową i kartą muzyczną - trzeba tylko podłączyć jakieś
aktywne głośniczki na wyjście ...aktywne bo wyjście ma dość dużą impedancję
wyj.

Jeśli dołączyłeś osobną kartę muzyczną to oczywiście w BIOS'e musisz wyłączyć
zintegrowaną AC97.

Jeśli instalowałeś jakieś inne karty to sprawdż jak poprzydzielane zostały
przerwania. Być może któraś z nich dostała przerwanie należące już do karty
muzycznej i trzeba ją przenieść do innego slotu.

Z problemami z dźwiękiem spotkałem się tylko w jednym przypadku tzn po
zainstalowaniu jednej z nowszych wersji Detonatorów, zmiana na inną wersję
pomogła.

That's all folks