Re: Czy na takim sprzecie dzialalo by mp3?

Autor: Piotrek (kick_me_at_o2.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 01:56:59 MET DST

Użytkownik "PiX" <pix_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> Skoro juz o laczeniu w siec to jak polaczyc 2 komputery bez uzycia
> sieciowki?
> 1.Duron 950 256 RAM Win XP i zintegrowana karta sieciowa.
> 2.486/75 Mhz 8 MB RAM Win 95
Moze bezposrednie polaczenie kablowe (COM lub LPT) dla Windows lub Norton
Commander dla DOS. Troche utrudnione korzystanie, jeden komp to host, drugi
klient. Kabelki mozesz samemu zrobic, schematy w necie.

> Co za zbieg okolicznosci :) takie komputerzy mam w szkole polaczone w siec
> 90 8MB RAM no i naprawde przegladarka sie tam 10 min otwierala :)
Moze ta sama szkola :) Albo dana pracownia, wg nauczycieli, nie potrzebuje
silniejszych kompow.

> Linuxa juz nie tykam:) a po za tym to nie mam co kupic do stacjonarnego i
> mysle o wakacyjnym wyjezdzie.
He, a ja sie zabieran za linuch jak sojka za morze. Najpierw brak kompa,
teraz instalator sie chrzani. Po prostu pech :)