Re: Rozmyty obraz

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 10:01:06 MET DST

> Monitor to kilkuletni 15 calowy Pro View, natomiast karta graficzna
GeForce
> II Creativa na DDR. Monitor podrzucil mi kumpel bo moj stary sie
> wyeksploatowal. Moge go kupic za symboliczne 50 PLN i sie wlasnie
> zastanawiam czy jest sens tj. czy ta usterke da sie naprawic, bo jesli nie
> to szkoda oczu.

Nie ma !!!
Przeczytaj post od Polluxa.
Twój monitor ma kiepściutkie pasmo wizyjne, jeżeli chcesz komfortowo
pracować w rozdzielczości 1024x768_at_100 Hz, musisz mieć pasmo wizyjne ok 200
MHz, i częstotliwość odchylania poziomego ok 90 kHz. Jest sporo monitorów
<1000 zł zapewniających taką pracę, osobiści mogę Ci polecić LG Flatron 795.
No ale wybór należy do Ciebie...
pozdro...
sprocket