Re: Rozmyty obraz

Autor: Daro (darok_at_tenbit.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 09:50:46 MET DST

Monitor to kilkuletni 15 calowy Pro View, natomiast karta graficzna GeForce
II Creativa na DDR. Monitor podrzucil mi kumpel bo moj stary sie
wyeksploatowal. Moge go kupic za symboliczne 50 PLN i sie wlasnie
zastanawiam czy jest sens tj. czy ta usterke da sie naprawic, bo jesli nie
to szkoda oczu.

Użytkownik sprocket <sprocket_at_sys.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ahhupe$1fv$1_at_news.tpi.pl...
Pozdrawiam.