Re: Rozmyty obraz

Autor: Pollux (xyz_at_nospam.com)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 11:11:56 MET DST

Użytkownik "sprocket" <sprocket_at_sys.pl
> napisał w wiadomości news:ahj2g6$aes$1_at_news.tpi.pl...
> Jest sporo monitorów
> <1000 zł zapewniających taką pracę, osobiści mogę Ci polecić LG Flatron
795.

Właśnie ten tekst piszę mając przed oczyma choremi
FT 795, mialem : Philipsy 107MP( drogi i z "uśmiechem Mariana"
w górnej krawędzi - nie do zrobieniabez ingerencji w bebechy)
CTXy futury te z drutami w środku ekranu, NECe i Sony - niestety.
LG 795 jest jedynym, który mnie nie denerwuje, po prostu siadam
i pracuję nie zastanawiając się, co mi tu nie gra....a tak było w innych

ALE UWAGA: ostatnio w związku z totalnym spsieniem
świata tego zdarza się coraz więcej FT795 ze straszliwie
rozjechaną geometrią - trzeba by przed zakupem sporządzić
dyskietkę z jakimś NEC lub NOKIA MONITOR TEST 'em i
przewalić parę egzemplarzy w sklepie.

Popieram gorąco opinię Kol. Sprocket'a

Pollux