Re: Rozmyty obraz

Autor: Pollux (xyz_at_nospam.com)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 09:36:20 MET DST

Użytkownik "sprocket" <sprocket_at_sys.pl
> napisał w wiadomości news:ahhupe$1fv$1_at_news.tpi.pl...
> Oszczędzaj na wszystkim, ale nie na monitorze. Oczu nie będziesz mógł
> wymienić...

Brawo Kolego Sprocket !!!!
Popieram Twoje zdanie całym sercem, umysłem
i czym tam jeszcze!!!

Dziesiątkom ludzi usiłuję tłumaczyć, żeby dali sobie spokój
z n.p. kartą graf. za 1500 netto czy qrwa pseudogłośnikami
za 1200 home theater dla idiotów, jeno nabyli solidny
monitor, których nie brak nigdy taki chłam z syfem typu ...
no mniejsza .
Aleee. Za chwilę taszczą za sklepu jakieś
badziewie za 4500 netto i monitorek osobno płacony
AOC ("płaski") lub co gorsza LG z serii E700 albo i niżej.
Procesorek oczywiście 2,2 GHz, bo ten 1,8 z pewnością
znacznie opóźniałby ich bezcenną pracę.......w kłejku
najczęściej..a gdyby kupili tańszą kartę to mieliby
przecież aż pół miliona generowanych trójkątów
na godzinę mniej..

Moi dawni W Mordę Kopani szefowie oszczędzali na
monitorach oraz filtrach dla ludzi. Wracałem do domu
i coś mi migotało wieczorkiem, w ciągu paru miesięcy
dorobiłem się okularków ze specjalnymi szkłami i mam
luminofobię...