Co lepsze - wiecej ramu czy szyna i predkosc ?

Autor: Kaktusak (rob_at_piast.interklub.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 08:35:06 MET DST

Witam
Stanelem przed dylematem i mam taki problemik :
Jakis czas temu dokupilem zupelnie niepotrzebnie ramu ( 256 mb do 256 w
dwoch kosciach ) ale mam problem ze stabilnoscia , jak narazie udalo sie mi
uruchomic kompa z tym trzema koscmi ( w sumie 512mb ) ale na fsb 100mhz ,
komp to duron 700 na abit kt7:) , niestety ustawienia szyny zamiast 133 to
100 i najlagodniejsze timingi pamieci , na innych Win XP sypie sie przy
starcie , wynik w 3DMarku spadl z ok 5400 pkt do 4800 niestety ( grafa to
GF4 4200 )
Zosatwic to tak jak jest czy lepiej probowac pozbyc sie tej pamieci ,
niestety ze strata ( ram juz wynienialem w sklepie na inej firmy , raczej
nic to nie dalo )czy zostawic tak jak jest ( mam zamiar jeszcze dorzucic
max. proca jaki wejdzie do tej plyty , d1200/1300 lub athlona 1600xp jak
zadziala )

--
pozdrowienia
"Nie badz woda , nie daj sie nabrac"