Re: Pytanie o graniczne pojemności dysków

Autor: zaburbian (dobrzyn_at_acn.waw.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 08:16:20 MET DST

Michal Kawecki wrote:
> Użytkownik "sprocket" <sprocket_at_sys.pl> napisał w wiadomości

> Znam systemy, gdzie do dzisiaj pracują takie wirówki wyprodukowane w
> latach osiemdziesiątych. Tyle że ciut unowocześnione, bo dyski mają
> 50-300 MB. Te które widziałeś, to może były jakieś prototypy ;-)).
>
> A swoją drogą - pokaż mi HDD, który by przepracował non-stop (24h/d)
> 20 lat, i to prawie bez awarii. Zaznaczam, że mowa o dysku _z wymienną
> kasetą_.
>
> Tym właśnie różnią się technologie przemysłowe od technologii
> domowych. . .
>
> M.

dzisiejsze technologie przemyslowe tez nie wytrzymuja proby czasu
.........a dawne produkty przeznaczone do domu sa tak samo trwale
......... wytarczy spojrzec tylko na samochody ....... chcialbym
zobaczyc marke toyot i innych zblizonych za 50 lat ... i jak to sie
bedzie mialo do garbusow , minicooperow itd

--
GG 3858262
Chron nas Hern