Re: Co lepsze - wiecej ramu czy szyna i predkosc ?

Autor: AnTyCh (antych.no.spam_at_irc.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 13:51:20 MET DST

Kaktusak wrote:
> Witam
> Stanelem przed dylematem i mam taki problemik :
> Jakis czas temu dokupilem zupelnie niepotrzebnie ramu ( 256 mb do 256
> w dwoch kosciach ) ale mam problem ze stabilnoscia , jak narazie
> udalo sie mi uruchomic kompa z tym trzema koscmi ( w sumie 512mb )
> ale na fsb 100mhz , komp to duron 700 na abit kt7:) , niestety
> ustawienia szyny zamiast 133 to 100 i najlagodniejsze timingi
> pamieci , na innych Win XP sypie sie przy starcie , wynik w 3DMarku
> spadl z ok 5400 pkt do 4800 niestety ( grafa to GF4 4200 )

Uzywasz XP wiecj wieksza ilosc ramu sie przyda, sam powinienes
zauwazyc roznice i zdecydowac, czy ci mniej przeszkadza troszke
mniej fps czy czestsze doczytwanie z dysku i rwanie w trakcie gry.
IMO roznica w fps bedzie na tyle mala, ze lepiej ci bedzie jak
zostawisz wiecej pamieci na slabszych ustawieniach.
A najlepszym wyjsciem bylo by pozbycie sie tych dwoch 128
i zastapienie ich jedna 256, bedziesz mial tylko dwa zajeta banki
i problem powinien zniknac.

--
Karol,   ICQ# 75033121  irc #utpl #prgk
"There's a new king in town, and it's the Radeon 9700"