Re: zasilacz w ModeCom Mirror

Autor: Ikar (ikar_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 00:35:51 MET DST

Niestety już kupiłem co kupiłem. Ale wyszły jeszcze ciekawsze klocki. Na
drugiej stronie zasilacza jest oryginalna naklejka Huntkey'a z oznaczeniem
LW-8250plus 300W i tabelka z parametrami gdzie pisze, że wycišga 330W.
Wszystkie naklejki nienaruszone (na pewno nie były przeklejane). I już nie
wiem kto kogo w bambuko robi - z jednej strony 250W zasilacz + krzaczki, z
drugiej oryginalna naklejka Huntkey z parametrami wyższymi niż obiecuje
producent obudowy. I na dodatek zasilacz przestał piszczeć po odwróceniu go
do góry "nogami" (na razie).

Pozdro
Adam