Re: Modem Zoltrix Scorpius 56K a V.92

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 00:17:27 MET DST

> No ja osobiscie nigdzie nie znalazlem informacji, ze chodzi o flash ;)
Swoja
No, toby było gorzej... Protokoły zaszyte są w firmware, który powinien być
w pamięci FLASH. Jeżeli nie, to zapewne jest w pamięci EPROM - taką trzeba
zaprogramować w specjalnym programatorze, i podmienić...Ale jeżeli głośno
mówią o upgrade, to zapewne jednak chodzi o FLASHa.

> droga - gdzie moge znalezc pliki z nowym flashem do tego modemu?
dowiaduj sie na stronie producenta...

> AFAIK masz racje - V90 poki co, ale ja sie martwie na zapas :)
szybko się zestarzejesz... ;)))))))))

> Pozdrawiam

nawzajem...
sprocket