Clone CD- pytanie

Autor: Barteck (barteck-_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 00:24:20 MET DST

Mam płyte(pirat) z grą ma ona błędne sektory sprawdziłem to Clony XXL. Jak
skopiować CloneCD aby wszystko gralo. Skopiowałem przez NERO i gra nie
chodzi w ogóle. Czy Clone CD mi skopiuje z tymi błędnymi sektorami??? Jest
tam opcja kopiuj z obrazem i nagraj z obrazem oraz kopiuj dysk. Którą
wybrać??? Dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam
Barteck
barteck-_at_poczta.gazeta.pl
www.moja-galeria.prv.pl