Re: Modem Zoltrix Scorpius 56K a V.92

Autor: IvanSoft (ivansoft[WON.SPAM)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 23:52:16 MET DST

Użytkownik "sprocket" <sprocket_at_sys.pl> napisał w wiadomości

> O co Ci chodzi ??? Piszą, jak wół, że oprogramowanie modemu można
uaktualnić
> tak, aby pracował w oparciu o protokół V92. Wrzucasz nowy soft do flasha i

No ja osobiscie nigdzie nie znalazlem informacji, ze chodzi o flash ;) Swoja
droga - gdzie moge znalezc pliki z nowym flashem do tego modemu?

> tyle...Aktualnie zapwene obsługuje V90. Nie widzę tu żadnego chwytu, tylko
> normalną informację o możliwości upgrade'a...Aha, a providera, który daje
> V92 masz ???. Nie wiem, czy nie kłamię, ale zdaje się, że tepsa daje
V90...

AFAIK masz racje - V90 poki co, ale ja sie martwie na zapas :) A tak
powaznie to pytalem z ciekawosci, bo myslalem ze aby skorzystac z V.92
trzeba kupic nowy modem.

Pozdrawiam