Re: Modem Zoltrix Scorpius 56K a V.92

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 20:17:38 MET DST

> Pytanie dotyczy modemu w topicu.
> Czy obsluguje on najnowszy standard? Pytam, bowiem na pudelku znalazlem
taka
> informacje: "ready for V.92 upgrade"; taka sama informacje znalazlem na
> stronie Megabajta: "Faksmodem wewnętrzny oparty na układzie Conexant.
Gotowy
> do obsługi standardu V.92"
> Wiec prawda to, czy jakis chwyt marketingowy?

O co Ci chodzi ??? Piszą, jak wół, że oprogramowanie modemu można uaktualnić
tak, aby pracował w oparciu o protokół V92. Wrzucasz nowy soft do flasha i
tyle...Aktualnie zapwene obsługuje V90. Nie widzę tu żadnego chwytu, tylko
normalną informację o możliwości upgrade'a...Aha, a providera, który daje
V92 masz ???. Nie wiem, czy nie kłamię, ale zdaje się, że tepsa daje V90...
pozdro...
sprocket