Re: bolaczka wybory monitora lcd

Autor: ropian (WYTNIJTO.ropian_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 15:20:10 MET DST

> rada jest taka :
> idź do sklepu, przetestuj - jesli jakiś model będzie
> Ci odpowiadał, to kupuj !
>
> ja osobiście testowałem NEC'a i niestety niespełnił
> moich oczekowań
> natomiast o 700 zł droższe EIZO jak najbardziej :-)
> wiec z czystym sumieniem moge Ci polecić tylko tą firmę
>
> a w ogóle to wstrzymaj sie jeszcze troche
> - czas pracuje na Twoją korzyść !
>
> a co do wyjscia DVI
> ja osobiście nie widzę specjalnej różnicy między podłączeniem
> LCD przez DVI, czy D-sub (pracuje na EIZO i Matrox G550)
> [...]

witam
Problem w tym ze juz czekam pól roku a na drugim kompie mam monitor 14
calowy (wiekowy gdzie nie da sie juz patrzec)
Wiem ze jak poczekam, rok to sobie kupie 17 cali w przystepnej cenie
Co do róznicy w obrazie to wystarczy wejsc do sklepu gdzie maja wlaczone
rozne monitory
Dzisiaj np byłem w Auchan gdzie stały 17 rozne plaskie i LG lcd (jakies
2000zł)i po spojrzeniu na nie byla kolosalna roznica w ostrosci
Co do pikseli to niektore LCD nie maja zadnego

Rozgorzała dyskusja a teraz to juz wogule niewiem.....
Robert