Re: bolaczka wybory monitora lcd

Autor: Rafał Tomasik (rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 11:39:40 MET DST

ropian wrote:

> witam
> Ma wielki problem z wyborem monitora
> planowałem kupić LCD
>
> miałby kosztować do 2500zł
> wyjście dvi-I
> Obecnie posiadam karte graficzna ge force 2 mx400ultra
> Niestety nieweile monitorów miesci sie w tych kryteriach
>
> iiYama AX-3819-UT
> NEC 1535 VI

rada jest taka :
idź do sklepu, przetestuj - jesli jakiś model będzie
Ci odpowiadał, to kupuj !

ja osobiście testowałem NEC'a i niestety niespełnił
moich oczekowań
natomiast o 700 zł droższe EIZO jak najbardziej :-)
wiec z czystym sumieniem moge Ci polecić tylko tą firmę

a w ogóle to wstrzymaj sie jeszcze troche
- czas pracuje na Twoją korzyść !

a co do wyjscia DVI
ja osobiście nie widzę specjalnej różnicy między podłączeniem
LCD przez DVI, czy D-sub (pracuje na EIZO i Matrox G550)
podobno przy innych LCD różnica jest widoczna, co może świadczyć
o kiepskich przetwornikach A/C

Rafał