Re: Dobry monitor 17"

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 12:35:29 MET DST

> ... A swoja droga odradzam zdecydownie Philipsy ...

a ja odradzam sluchania glupich wywodow - najlatwiej wrzucic wszystko do
jedengo wora , moze tak laskawie napiszesz o jaki model Tobie chodzi i
troche wiecej szczegolow ???
zeby nie bylo - moze jestem nieobiektywny bo na stale siedze przed Philipsem
Brilliance 107MP, a niestety czasami musze pracowac na roznych LG (775, 795)
i te monitory sa bardziej meczace dla moich oczu - wiec jezeli dla Ciebie
Philips = dziadostwo to LG powinien byc ponizej dna :-(

pozdrawiam