Re: Dobry monitor 17"

Autor: Marcin Pawlak (emcom_at_wp.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 09:47:55 MET DST

Użytkownik "Konrad 'Wild_Vise' Sobczak" <kon_sob_at_friko6.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ahf7ml$38j$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "== Paweł ==" <pawel_ogniewski_at_poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:ahf51m$ihr$1_at_news.tpi.pl...
> jest
> np.
>
> czy Ty pracujesz w SONY? Czy SONY placi Ci za reklame firmy SONY czy moze
> jestes jakims fanatykiem SONY? Nie dopuszczam do siebie mysli ze masz
> podejscie do sprawy tupu: elegancki SONIACZ tej, wciagasz?
> (...)
> Co do rozjasniania to wydaje mi sie ze nie ma
> najmniejszych problemow - juz w polowie skali jasnosci i kontrastu dla
> niektorych jest za jasno ;-)))

Koledze zapewne nie chodzilo o ustawienia jasnosci i kontrastu, lecz o
funkcje zwana np. w Philipsach 'light frame' - rozjasnienie okreslonego
rejonu obrazu (np. okienka). Czasem daje to dobre rezultaty, choc
podejrzewam nieco wieksze lokalne wypalenie kineskopu, jesli duzo
korzystaloby sie z tej funkcji... ot, taki bajer. A swoja droga odradzam
zdecydownie Philipsy i KAZDY monitor z kineskopem opisanym jako VISUAL FLAT.
Np. Philips Visual Flat kojarzy mi sie z telewizorkami z lat 90-tych masowo
sprowadzanymi do Polski - przed kineskopem tez ma taka szybke robiaca z
kineskopu 'Flat' - lol

Pozdrawiam

Marcin Pawlak