Re: Dobry monitor 17"

Autor: Kosh (khn_at_wp.pl)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 23:46:33 MET DST

On 7/21/2002 10:20 PM, == Paweł == wrote:

> SONY potrafi dosyć dobrze "dorobić" elektronikę do własnej produkcji
> kineskopu

Z tym roznie bywa ;-)

> inne firmy... - różnie z tym bywa. Mało jest firm, które zaproponuj? Ci np.
> tak wysokie częstotliwosci odswieżania jak w SONY, czy dosć duże pasmo
> przenoszenia (nie wiem, czy nie jeden z ważniejszych, a często pomijanych
> parametrów) - nawet dwukrotnie większe niż u np. Samsunga.

A to dobre ;-)
Pierwszy raz slysze, zeby pasmo wzmacniacza wizji w monitorach firmy
SONY było 2-krotnie wyzsze niz w konstrukcjach Samsung-a ;-)

W 757DFX ten paramater jest rekordowo wysoki - 250 MHz.

SONY w swoich specyfikacjach technicznych reczej nie podaje tego parametru.

--
Regards, Kosh
khn_at_wp.pl