Re: dlaczego nie chodzi!??

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 11:36:05 MET DST

"PedrO" <rambler_at_pop.alpha.net.pl>, wrote in

> gdyby nie dawały to by ich nie było...

Wiesz co to jest marketing?

> ale na badziewnych ECSach chyba rzeczywiście nic nie dają
>:-)))

Praktycznie nie daja nic na wszytkich plytach bez wzgledu na producenta.

> Bezproblemowa praca???
> Czyli tak: kupujesz ECSa i wyłączasz w biosie wszystko co
> możesz i wtedy BYĆMOŻE będzie bezproblemowa praca???
> Fajny ten ECS... jak cholera.... :-)))

Gdzie ja cos takiego napisalem? Wyciagasz mylne wnioski z mojego postu.

> Dziwne że ten chipset na innych płytach chula że aż
> miło.....

Taaa..
Co nie zmienia faktu ze jest niedopracowany. Zapraszam do archiwum 1-1,5
roku wstecz, w tym okresie duzo bylo o wylaczaniu agp x4 oraz f/w dla
poprawy stabilnosci plyt na chipsetach kt133/133a oraz z serii VAP

> Tylko na tym ECS ten chipset jest jakiś niedopracowany
>:-)))))

Akurat problem z plytami ECS lezy po stronie kipskiej kontroli jakosci
oraz pewnie niskiej jakosci produckcji, a nie niedopracowan inzynierow.
Jak sie nie trafi na wlanieta plyte to chodza nawet przyzwoicie.

> Się cieszę że nie mam tego G***A ECSa,

Akurat ECS na kt133/133a byly bardzo przyzwoite, nie bylo z nimi tak duzo
problemow jak ze wspolczesnymi plytami ECS (znowu zapraszam do archiwum)

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!