Re: Dobry monitor 17"

Autor: Konrad 'Wild_Vise' Sobczak (kon_sob_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 23:00:36 MET DST

Użytkownik "== Paweł ==" <pawel_ogniewski_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ahf51m$ihr$1_at_news.tpi.pl...
> W mojej ocenie (głównie na bazie osobistych doświadczeń i znajomości
> parametrów technicznych jekiejś liczby monitorów) bardzo polecam monitory
> SONY. Zresztą wiele aktualnie produkowanych monitorów (tzw. "płaskich")
jest
> na bazie Trinitrona, który jest
> produkowany jedynie w firmie SONY (ma ona patent). Jedyne różnice - to
> elektronika.
> SONY potrafi dosyć dobrze "dorobić" elektronikę do własnej produkcji
> kineskopu,
> inne firmy... - różnie z tym bywa. Mało jest firm, które zaproponują Ci
np.
> tak wysokie częstotliwości odświeżania jak w SONY,

czy Ty pracujesz w SONY? Czy SONY placi Ci za reklame firmy SONY czy moze
jestes jakims fanatykiem SONY? Nie dopuszczam do siebie mysli ze masz
podejscie do sprawy tupu: elegancki SONIACZ tej, wciagasz? ;-) Tu juz
przegialem - sorry, ale rozbawiles mnie. Ja uwazam ze za sony przemawia
glownie nazwa a monitory to lepsze robia inne firmy - o jak chocby iiYama,
Mitsubishi czy NEC (ostatnie dwa na Diamondtronie ;-)))) Z tych 4 ktore
wymienil przedmowca to walka powinna rozegrac sie wlasnie pomiedzy iiYama a
Mitsubishi i powinien wygrac ten ostatni - z prostego powodu - Diamondtron
zaoferuje niepowtarzalne kolorki ;-) a to w przypadku filmow jest dosc wazna
sprawa. Nie zmienia to faktu ze powinien dokladnie obejrzec egzemplarz ktory
wybierze - glownie pod wzgledem geometri - isc do sklepu z kims kto sie
troche na tym zna. Co do rozjasniania to wydaje mi sie ze nie ma
najmniejszych problemow - juz w polowie skali jasnosci i kontrastu dla
niektorych jest za jasno ;-)))

Pozdrawiam