Re: soltek 75kav czy ecs k7s5a pod durona

Autor: PedrO (rambler_at_red.alpha.net.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 08:44:08 MET DST

hasełka o wielkiej
> ilości
> Raczej ludzie przesadzają. Panuje stereotyp że to co tanie
to jest złe.
> To tak jakby powiedzieć że darmowy Linux jest gorszy od (o
wiele za drogich
> jak na
> swoje możliwości) produktów microsoftu

to tylko dlatego
> że
> Oczywiście że proste
> Pozdro dla fanów ECS-a i nietylko

Chyba raczej fanatyków... a fanatyzm jest gorszy od
faszyzmu....
Dostałeś jedną działającą płytę ECS i na tej podstawie
twierdzisz że ECS jest oki?
To tak jak byś dostał nowego malucha zamiast starego golfa
jedynki. Też byś pewnie był wniebowzięty:
"Jaki on ekonomiczny, mam go już 3 miesiące i jeszcze nic
się nie popsuło...."
Czy to że ECSów jest najwięcej to znaczy że są dobre i nie
należy sugerować się tym, że trafiają do serwisów???
Maluchów też jest najwięcej i większość z nich jeśli nie na
złom to na pewno nadaje się do serwisu.
Jeżeli czegoś jest dużo to WCALE nie znaczy że jest to
dobre... myślą tak tylko Ci, którzy mają taki
"najpopularniejszy" sprzęt. Prawda niestety jest bolesna i
jeżeli ktoś nawet złożył kilkadziesiąt działających kompów
na ECSach (ja też widziałem kilkadziesiąt sprawnych
maluchów) to nie znaczy, że to dobre płyty!!! ECS to
badziewie dla pospólstwa!!!
Nie chcę obrażać nikogo ale tak jest, dlatego że jak ktoś
może wydać te 200PLN więcej, to w życiu nie kupi ECSa, tylko
rozglądnie się za jakimś ABITem albo czymś podobnym. Ale
większość "składaczy" woli złożyć coś na ECS z dobrą grafiką
i większym dyskiem niż np. coś na ASUSie ale ze słabszą
grafą i mniejszym dyskiem, odnosząc katastrofalnie błędne
założenie, że tak będzie lepiej dla klienta.
Poza tym rozejżyjcie się w innych krajach (chociażby Niemcy)
ile tam jest ECSów??? 1%, 2%???
Jaki z tego wniosek???

Robs.