Re: palenie zasilaczy :( i klient

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 07:42:07 MET DST

> No nie! Od kiedy to sklep komputerowy sam produkuje obudowy? Sprzedaje się
> to co się ma, czyli to co jest w hurtowni, a to z kolei pochodzi od
> producentów. To producenci chcąc mieć tanie i "konkurencyjne" obudowy
> produkują taki chłam. Tylko weź wytłumacz takiemu kotlesiowi, żeby kupił
> dobrą obudowę za 200 zł, jak on woli dołożyć te 100 zł do szybszego
> "dżiforsa" i wziąć tanią puszkę.

Co ty gadasz ?
Ojj biedaczki z was ;-)
Nie mówię że produkuje ale spzredaje ...
Enlighty też są w Polsce dostępne .... :-)

A to że sprzedaje tanio to inna bajka ...
Zawsze można przekonac klienta aby wydał 100zł wiecej , tylko tzreba to
umotywować ...

eeetam ...
Takie gadanie ... Wszyscy tak gadają i sami wpadają we własne sidła ...
A klienci sa tacy że w większosci że jak się im coś wytłumaczy ...

> Jak kotleś ma łeb na karku, to shitu nie kupi - a jak mu zależy strasznie
na
> kompie za grosze, to lepszy jest taki "supermarketowiec", niż zajeżdżone
> Pentium 100 z komisu.

Ale w 99% sami spzredawcy spzredają mu taki chłam ...
Wmawiają mu że kupi u nich tani i dobry komp ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///