Re: palenie zasilaczy :( i klient

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 14:52:36 MET DST

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> napisał w
wiadomości news:ah8urq$1nfr$1_at_news2.ipartners.pl...

> Poprostu nie obraź się sprzedajecie chłam a nie obudowy ;-)

No nie! Od kiedy to sklep komputerowy sam produkuje obudowy? Sprzedaje się
to co się ma, czyli to co jest w hurtowni, a to z kolei pochodzi od
producentów. To producenci chcąc mieć tanie i "konkurencyjne" obudowy
produkują taki chłam. Tylko weź wytłumacz takiemu kotlesiowi, żeby kupił
dobrą obudowę za 200 zł, jak on woli dołożyć te 100 zł do szybszego
"dżiforsa" i wziąć tanią puszkę.

> Wmawia się ludziom że można kupić tani i dobry komputer co jest w
> rzeczywistości totalną bzdurą ...

Jak kotleś ma łeb na karku, to shitu nie kupi - a jak mu zależy strasznie na
kompie za grosze, to lepszy jest taki "supermarketowiec", niż zajeżdżone
Pentium 100 z komisu.

Pozdrawiam,
Sniper