Re: palenie zasilaczy :( i klient

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 07:37:27 MET DST

Huntkeye widziłem w najtańszych obudowach Modecoma.
Jakośc tych obudów jest słabiutka ... no moze oprócz panelu przedniego ..

Ale wykonaanie , grubośc blach ... klasa Codegen ...

Czyli shit ...

Enlight jest dla mnie wzorcem ...
Grube blachy , żadnych wodotrysków, solidna , przemyślana konstrukcja ...

PS> Jakby ktoś pyta to niestety blachy mam jeszcze z Codegena ale zasilacz
już Enlightowy ...
Ale myślę nad pełnym Enlightem bo ten COdegen wprowadza takie wibracje że ho
ho :-(

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///